Za nami 16 już edycja festiwalu młodych wschodzących gwiazd światowej sceny jazzowej i grafiki plakatowej, czyli Jazz w Ruinach 2020. Niestety, w czasach pandemii festiwal by w ogóle się odbyć musiał zmienić formułę, czyli przejść w strefę online.
Tak się stało, i to z sukcesem. Festiwal skupił się na premierach i nowych projektach, które jeszcze nigdy i nigdzie nie były rejestrowane lub publikowane.
Ale nowa formuła wymagał także zmiany systemu i myślenia o promocji. I tutaj z pomocą przyszedł EviDenteR.
Firma odpowiadała za przeniesienie całej kampanii informacyjno-promocyjnej do sieci internetowej z wykorzystaniem mediów społecznościowych (Facebook, Instagram), narzędzi googlowskich, w tym oczywiście platformy YouTube, gdzie premiery były publikowane. I najtrudniejsze zadania, czyli przeniesienie zainteresowanie odbiorców ze strony internetowych oraz platform Facebooka i Instagrama do platformy YouTube. Oczywiście, była prowadzona kampania reklamowa wykorzystujące narzędzia Google Ads oraz Facebooka.
Efekt … najlepiej ocenić po wynikach. Przede wszystkim oglądalności premier, a potem zasięgach informacji o festiwalu. Po prostu możemy odnotować kolejny sukces. Szczególnie ważny w czasach tak trudnych.