Outdoor - czy to jeszcze ma sens

Outdoor - czy to jeszcze ma sens

Myślisz o działaniach reklamowych czy też marketingowych i chcesz pojawić się w przestrzeni miejskiej, w tzw. outdoorze. W sumie słusznie, bo outdoor to wciąż bardzo duża siła i bardzo mocno konkuruje z internetem w kontekście siły oddziaływania i liczby odbiorców. Zaskoczony? No cóż, tak to wygląda, outdoor wciąż trzyma się mocno. Ale jak to zrobić?

 Po prostu plakaty na mieście? No tak, to tania opcja. Czy skuteczna? Zależy jakie plakaty, w jakiej ilości i jak eksponowane. Jeśli masz sieć punktów sprzedaży, to warto je wykorzystać jako nośniki reklamy. Ale czy warto się pojawiać np. na słupach ogłoszeniowych? Jeśli masz plakatu formatu minimum B1 (100 cm na 70 cm) i chcesz powiesić po kilka na słupie to ma to jeszcze sens. Drukować billdoardy, to też dobra opcja, nawet lepsze, tyle że droższa.

Całe szczęście technika pozwala połączyć ekspozycję typu billboardowego z kosztami zbliżonymi do kampanii plakatowej. Czyli LEDy. Pomyśl, czy to nie będzie dla Ciebie i Twojej firmy najlepsze rozwiązanie. Obraz statyczny lub ruchomy, o intensywniejszych kolorach, możliwość różnicowania przekazu w trakcie trwania kampanii, materiał czytelny także w nocy. 

Kontakt z Nami

Adres

ul. Mikołowska 19/5
44-100 Gliwice